Open ochtend

02-06-2019
Woensdag 5 juni aanstaande organiseert Basisschool Wiene een open ochtend.

Iedereen weet dat kinderen graag buiten zijn en bewegen. Een hele dag stil zitten is voor niemand goed en bevordert  niet de concentratie en de houding. Ruim een jaar geleden is basisschool Wiene begonnen met het geven van buitenlessen. Op die manier activeert ze de kinderen door ze meer te laten bewegen en de lessen zoveel mogelijk buiten te geven. Dit past als een jas! Ouders, leerlingen en leerkrachten zijn enthousiast. Ook de ligging van de school in het buitengebied is uitermate geschikt voor buitenlessen. En makkelijk bereikbaar aan de N346 tussen Delden en Goor.

Woensdag 5 juni is het mogelijk om met eigen ogen te bekijken wat buitenlessen zijn. Vanaf 9.00 tot 12.00 bent U van harte welkom aan de Tankinksweg 4 in Ambt Delden. Een afspraak maken op een ander moment is ook altijd mogelijk via 0547-274575 .