Oud IJzer actie 23 februari

15-01-2018
Oud IJzer actie Wiene Zeldam zaterdag 23 februari

Na enkele jaren afwezigheid organiseert de ouderraad van basisschool Wiene een oud ijzer actie in Wiene en Zeldam op zaterdag 23 februari aanstaande.

De opbrengst is bestemd voor de school.  Op basisschool Wiene wordt buitenonderwijs gegeven. Dit houdt in dat reguliere vakken, zoals bv rekenen, taal, aardrijkskunde en geschiedenis gegeven worden in de buitenlucht.

Alle metalen die u niet meer gebruikt zoals fietsen, radiatoren, lood, aluminium, koper,  huishoudelijke apparaten zoals wasmachines, drogers, beeldschermen etc. (maar geen koelkasten, vriezers en Tv's). Autoaccu's, mobieltjes en elektra kabels halen we op.

Heeft U oud ijzer bel of mail dan naar Erik Wesselink 06 21408228 ('s avonds) of  email: erikwesselink84@gmail.com.  Woont U aangrenzend aan Wiene of Zeldam en heeft u oud ijzer neem dan ook contact op Eric Wesselink .